Anadoluhisarı Motorlu Kurye

Anadolu Hisarı Motorlu Kurye

Anadoluhisarı Motorlu Kurye bölgede oluşan trafiğin nedenlerini soruyor

Anadoluhisarı Motorlu Kurye bu dönemde zaman alıyor gerçekten de sinir olmuyor değiliz. Çoğunlukla Beylerbeyi, Çengelköy sahil yolundan bu tarafa doğru geldiktende tam üniversiteye gelmeden o ışıklarda trafik başlıyor. Birde yolu ana caddeden vermek yerine bir önce den sağa içeri verdiler ve tekrar ana sahil caddesine çıkardılar. Daha sonra tekrar benzincinin oradan Kavacık istikametine doğru yolu gene içeri verdiler. Tam üniversitenin önünde trafik oluşuyor. Ancak biraz daha ileri Kanlıca tarafına doğru trafik kesiliyor.

Trafik akışının yoğun olduğu yerlerde büyük sıkıntılar oluşuyor

Çünkü birde Otağ tepe’den gelen ve Kavacık’tan gelen araçlar buradan Kandilli tarafına gitmek için ışıklarda bekliyor ve trafik geliyor. Aynı anda biraz daha hisar tarafına gelince gen trafiği geliyor. Çünkü bu yol çok dar yaptılar. Cadde temizliğinde sanki sokak genişliğinde olan bu ana sahil yolu hemen sol tarafında hisar bulunmaktadır. İki otobüs götürün yan yana gelince yola sığmıyorlar. Hatta az ilerde biraz viraj var, otobüs viraja bükülerek girdiği için o anda araçlar bile yolsa sığmıyor ve trafik oluyor. Anadolu Hisarı Kurye çok hızlı çalışan tek firma.

Adını alan Hisar kısmı şu anda çok kötü virane halde duruyor

Yıl 2019 Ekim ayında olmamasına rağmen bu hisar şu anda içler acısı ve viran halde bulunuyor. Yer yer yıkılmış surları ve yabani otların bittiği bir yer. Gece ve gündüzleri içenlerin, tinercilerin sokakta kalanların mekanı olmuş. Bira şişeleri ve bir sürü saçma sapan çer çöpü onu orada barındırıyor. Buranın altında yatan tarih ve şehit olmuş olması çokluğunu bilsek ve burayı bu görüyorlar kemikleri sızlar diyorum. Yani tabi ki ki bir tane varken burası. Böyle olduğu için bölgede ve çevresinde özellikle daha fazla oranda gene trafik sorunu oluyor.

Anadoluhisarı Motorlu Kurye ikinci köprünün altından hızla geçiyor

Anadolu hisarı kurye ise tam ikinci köprünün Anadolu bölgesinde bulunan tarafının olduğu yerde. Fakat Avrupa’dan Anadolu’ya geçişte hemen biraz sağ tarafta kaldı. Yani köprü altı tam Kanlıca ile Hisar arasında bir yerlere denklemiştir. Devamında Kanlıca, geri uzakta ise Küçük su ve Kandilli içerir. Üst tarafı Otağ tepe noktası doğru çıkmaktadır. Beykoz ilçesi sınırlarına dahildir. Sahil şeridi kalan semtimiz küçük bir merkezi vardır. Birde bu mekanlarda sağa sola gelişi güzel araç park edildi var.

Anadoluhisarı Kurye ile güzel bir yolculuğa çıkmaya hazır mısınız?

AnadoluHisarı Kurye ile yapacağınız yolculuk çok keyifli geçeçektir. Burası Anadolu yakasında sahilde boğaz tarafında bir bölgemizdir. Beykoz ilçesi sınırları içerisinde bulunmakta ve 2. köprü altındadır. Evet Beykoz spor kulübünün kullandığı basket sahası gene bu bölgede içinde bulunmaktadır. Ayrıca gene Beykoz kulübünün kullandığı futbol sahası tesisleri diye bilinen yer bu taraflarda bulunuyor. Sonradan taşınma olduysa onu bilemiyoruz. Anadoluhisarı içinde acil çalışan kuryelere ihtiyaç vardı biz geldik tamam oldu.

Bizimle çalışırsanız iş yerinizden dışarı çıkmanıza gerek kalmayacak

Evet sizin yerinize biz gidiyoruz, siparişlerinizi temin ediyoruz, sizlere teslim ediyoruz. Daha sonra İstanbul caddesi vardır. Buralarda birçok telefoncu ve yiyecek içecek dışında birde bir çok avm bulunmaktadır. Aramızdaki bazı çok yaramaz ve tehlikeli sürücüler hakkında dikkatli olunuz. Bunlar çok tehlikeli olabilirler. Buraya bağlı ve burada hizmet vermek için gittiğimiz bölge olan bir çok hizmet alanlarımız ve hizmet verdiğimiz bölgeler ise tüm mahallelerdir. Çünkü ne kadar motor bir tutku da olsa kimsenin kimsenin hakkına tecavüz etmeye asla hakkı yoktur.

Firmamız kurulduğu günden itibaren sağlıklı ve dürüst bir yolculukta

Taşıma ücretimiz değişiyor. Hele bu metropol de insanlar motosikleti araçtan bile saymıyorlar ve ona göre araçlarını sürmeye devam ediyorlar. Buna yüzlerce binlerce örnek versek verebiliriz. Çünkü birlikten güç doğar prensibi bile bir birlerine yardım ederek güzel çalışmak her açıdan da daha sağlıklı olmaktadır. İstanbul ve çevresinde bulunan tüm illerde acil ve motorlu hizmetine başladık. Buralarda ilaç kurye servisimiz İstanbul içi taşıma servisidir. Bizler sakın aldanmayın eczane değiliz, İlaç deposu değiliz, ilaç firması değiliz.

Anadoluhisarı Motorlu Kurye sağladığı imkanlar ve indirimler ile ön plandadır

Anadoluhisarı Acil Kurye hakkında bir çok bilinmeyen bilgileri buradan yazıyoruz. Bu kadar uzak bir bölge olsa da bizler bu bölgeye servis verdiğimiz için kendimizle gurur duyuyoruz. Tabiki de bu gurur kibir manasında değilde sevinç manasında dır. Çünkü bizim Allah ın izniyle kibir ile bir alakamız yoktur. Acil kurye olarak ihtiyaç durumunda mutlaka bize geri dönüş yapınız. Tüm İstanbul ilçesinde hizmet vermekteyiz. Çalışmalarda aksaklıklar olmasına rağmen düzenlemeler yapılmaktadır.

Anadoluhisarı Moto Kurye özellikle sahil şeridinde olan firmalara gidiyor

Hizmetlerimiz ile ilgili tüm bilgileri yazmaya çalışacağız. Bilindiği gibi bir çok ilçe, şehir ve mahallelerde ilaç eve getirme olarak hizmet sırasında veremediğimizden yakınmıştık. Bizler sanki cep telefonları operatörleri gibi, git gide kapsama alanlarımızı yani çalıştığımız bölge ve alanları daha da geliştirmeye büyütmeye devam ediyoruz. Bizler bir çok ilçeyi çalışma alanlarımızın içine soktuk. İşte sorunumuz şudur. Trafik içinde ilk sorunu sürücülerin motosikletleri sürmesini bilmekten başka hiç bir tecrübeleri yok.

Anadoluhisarı 2020 yılına girdiğimiz şu günlerde gereken itina gösterilmiyor

Bu serviste teslimat sürelerimiz sizlerin bizleri aradığı ilçe ve ilacın bulunduğu eczane adresine göre değişmekle birlikte en yakın ve en uzak mesafeyi göz önünde bulundurduğumuzda 30 dakika ile 90 dakika içerisinde ilaçlarınızı sizlere ulaştırıyoruz. Böyle bir durumda insanlar hasta halleriyle nöbetçi kurye ile eczane arama sorunu ile karşı karşıya kalabilirler. Bazen bu google arama motorunu fazla anlamıyoruz. Bir sürü makale ve yeni yazı eklediğimiz halde hala aşağılarda bizi çıkarmıyor. Anadoluhisarı acil kurye yaşadığı sorunları size aksettirmez.

Anadoluhisarı Motorlu Kurye geçiktirdiği bütün işlerde yüzde elli indirim uygular

Anadoluhisarı Motorlu Kurye hizmetimizi kullanın. Değerli zamanınızı boşa harcamayın. Çünkü sektör içinde bu işi yapan firmalar içinde ilk başlayan ve ilk önce uçak kargo taşıması yapan firmayız. Bu konuda bilgili ve tecrübe sahibi olarak sizlere hizmet veriyoruz. Başka yerleri arayarak boşa vakit kaybetmeyin hemen bizi arayın.  Allah’ın izni ve sizlerden aldığımız güç ile yolumuza devam edeceğiz. Bunun nedenini anlamıyoruz. Bazı kelimelerde birinci sırada olurken bazı önemli kelimelerde mesela ilaç kelimesinde hala ilk yüz içinde sonlardayız.