Tasim Moto Kurye İle Başarmak Zor Değildir

Taksim İstanbul İçin Önemli Bir Yere Sahip Özel Semtlerden Biridir

Taksim Kurye İle Özdeşmiş Bir Hizmeti Vermekten Sevinç Duyuyoruz

Taksim Kurye bölgenin en büyük yardımcısı durumundadır. Ayrıca İstanbul’un en meşhur caddelerinden olan İstiklal Caddesi de buradadır. Bir çok büyük ve küçük devletin konsolosluk binaları da gene burada yer almaktadır. Çoğu insanın bildiği meşhur Taksim Meydanı bu bölgededir. 2015 yıllarında büyük eyleme sebep olan ve Gezi adı ile bilinen bu Gezi Parkı da bu bölgede bulunur. Hatta bir çok konsoloslukların buradadır.

Bir çok özel yeri içinde barındıran bu semt insanların uğrak noktası olmaktadır. Aslında bizim açımızdan iş olarak bazı sokakların kapatılması bizi bayağı etkilemektedir. Özellikle Şehit Muhtar, Lamartin caddesi gibi daha bir çok cadde trafiğe kapanmıştır. Buralarda daha çok otel ve turizm firmaları bulunmakta ve turistlerin yoğun olarak kaldığı bölgedir.

Taksim Kurye bölge içinde bir çok sokak araç trafiğine kapatılmıştır

Hemen Taksim merkezin yada Gezi parkının tam karşı tarafı olarak bilinen bölgedir. Ayrıca İstiklal Caddesi de çoktandır trafiğe kapalı olduğu için motosikletlerle giremiyoruz. Hemen polisler bizi çeviriyorlar. Buda bize zor geliyor. Bir çok eğlence mekanının burada olduğunu biliyoruz. Hepsi de içkili mekanlar. Daha fazla bilgi için sizlerde internetten bilgi alabilirsiniz. Değerli arkadaşlar bölgeye yakın olan Şişli ilçesi kurye hizmeti için buradan bilgi alabilirsiniz.

Bunun yanı sıra alış veriş merkezleri ve mağazalar da İstiklal caddesi üzerinde açılmıştır. Burada bir çok  insanların dikkatini çekmektedir. Ayrıca Beşiktaş ve Şişli’ye de yakındır. Birde Beşiktaş Vodafone Arena Stadı hemen alt tarafta çok yakındır. İşte böyle  olması onun için bir artı bir durum  olmaktadır. Fakat işte iş açısından bize iyi değildir. Bizler Taksim semtimizden İstanbul içine gidecek tüm paketleri taşımak için talibiz.

Kurye Olarak Beyoğlu Taksim Beşiktaş Arası Çalışmalar Sürecektir

Gayet ve doğal olarak iş merkezlerinin yani iş hanlarının çok olduğu bir yerdir. Bir de özel şirketlerin fazla olamadığı yerdir. Ama ve otellerin hatta lüks olanlarının yoğun olduğu bir yer. The Marmara, Ceylan Otel, Hayat otel gibi oteller bu çevrede bulunuyor.  Mesela Alman, Fransız, İtalyan, İngiliz konsolosları burada olması Beyoğlu için oldukça anlamlı bir hale dönüşmektedir.

Bu tür yerler sürekli belge alıp gönderdikleri için bu durum bizi sevindiriyor. Beyoğlu ilçesi ve Taksim varlığını gerekli kılmaktadır. Bunun farkında olan bizlerin de burası üzerine derin bir düşünce ile özel görevleri yerine getirmek için çalışmalarına devam etmektedir. İşte sizlere anlattığımız bölgenin en önemli bilmek istenilen özellikleri bildiğimiz kadarı ile bu kadardır.

Taksim çalışmamızda zor anlarda müşterisinin yanında olmayı yeğliyoruz

Firma olarak ülkenin,devletin, milletin ve halkın dar boğazdan geçtiği şu zamanlarda bizde ekonomik olarak elimizi taşın altına koyuyoruz. Her zaman elimizden geldiği sürece zenginin güçlünün değilde halkımızın yanında olmaya söz verdik. Sözümüzde durarak bir çok maddi şeyleri kaçırsak ta onurumuzu ve şerefimizi asla kaçırmadık ve İnşallah kaçırmayacağız. Bizler kendi sektör içinde elimizden geldiği kadar sizlere destek olmaya çalışacağız.

Eskiden olduğu gibi, her başımız dara düştüğünde olduğu gibi bu aşamada da biz elimizden geleni yapamaya devam edeceğiz. Beyoğlu elemanlarımız severek ve isteyerek hizmeti yerine getirmekten mutluluk duyar. Sizden ricamız bizde bu kampanya içinde orjinal olarak yer alıyoruz. Bunu asıl bizler yapıyoruz. Bunların farkına varmanızı istiyoruz. İnanmasanız bizim üç dört sene önceki fiyat listelerimize bakarsanız anlayacaksınız zaten.

Beyoğlu İçinde Taksim ilçesi içinde gece gündüz çalışıyoruz.

Bir yere bir şey yollamak istediğiniz zaman muhakkak bizi işi vermeseniz de bir arayın ve bizden fiyat bilgisi ve teslimat zamanı bilgisi almayı unutmayın. Çünkü bizler söz verdiğimiz gibi zamanında paketinizi yetiştiriyoruz. Artık bu açıdan düşünün ve bizi biraz anlamaya çalışın. Söz verdiğimiz zaman bizde yan yatma, çamura batma yok. Neyse bizde odur. Ayrıca gene çağımızda sosyal medya ve web sitelerinden sonra gelişen en yüksek teknolojide bu zamanda uygulamalardır.

Yani cep telefonunun çok yaygınlaşmasından dolayı bir çok yeni girişimciler kafalarındaki iş ile ilgili işin uygulamasını yaptırmaktadırlar. Türkiye içinde cep telefonu kullanımı artık ülke nüfusuna bile yaklaştığı içinde herkes bu uygulamaları cepten indirip işlerini böyle hallediyorlar. Bu iş sayesinde artık her şey ayaklarına geliyor. İlk olarak yemek sektörü ile başlayan bu sektör zamanla büyümüştür. Bize en yakın işler ise moto kurye ile ilgili açılan şeklidir.